Přejít na obsah stránky

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

Oslavujeme význam vody pod heslem "Voda pro mír"

Na Světový den vody, který každoročně připadá na 22. březen, si připomínáme potřebnost přístupu k čisté pitné vodě pro všechny. Letošní téma, stanovené Organizací spojených národů, "Voda pro mír", zdůrazňuje vodu jako klíč k míru a dobrým vztahům jak v lokálních komunitách, tak globálně. Voda se stává univerzálním symbolem míru.

Jsme si vědomi hodnoty pitné vody, proto se zaměřujeme na její kvalitu a neustálé zlepšování udržitelných technologií pro její úpravu. Tyto snahy chrání přírodu a zajišťují budoucím generacím přístup k vodě. "Možnost otevřít kohoutek a pít čistou vodu kdykoliv, je výsledek naší každodenní práce, která není vždy na první pohled vidět. I proto právě v této době chceme ukazovat, co vše se za tekoucí vodou z kohoutku skrývá," sděluje Jiří Paul, ředitel Vodovody a kanalizace Beroun.

K příležitosti Světového dne vody jsme pro své zákazníky připravili spuštění webového portálu, přes který lze spravovat agendu spojenou s odběrem a odváděním vody moderním způsobem. Zákazníci ve svém zákaznickém účtu uvidíte historii spotřeb, vystavené doklady i komunikaci se zákaznickou podporou. „Portál bude sloužit i pro úpravu údajů a posílání požadavků třeba na změnu záloh,“ říká Jiří Paul. Největším bonusem ale podle ředitele bude možnost sledovat a hlídat svoji spotřebu takřka on-line. Umožní to nově instalované vodoměry, které posílají údaje o spotřebě několikrát denně do centrální databáze k vyhodnocení a správě. „K dnešnímu dni máme instalováno více než tří tisíce těchto vodoměrů, do pěti let budou na většině přípojek,“ upřesňuje Paul s tím, že se jedná o přípojná místa na vodovody, které vlastní společnost VAK Beroun a kde platí jednotná regionální cena. Tam, kde vodohospodáři provozují majetek města nebo obce, musí o takové instalaci rozhodnout vlastník vodovodu. Zda máte instalovaný právě typ vodoměru, který umožňuje sledovat spotřebu, se dozvíte po přihlášení do portálu nebo při výměně vodoměru. K samotnému založení zákaznického účtu vám stačí jakákoliv faktura za vodné a stočné, kde vše potřebné máte uvedeno. A to bude naposledy, kdy budete potřebovat hledat fakturu. Pak už ji najdete snadno právě ve svém zákaznickém účtu. Více o portálu a chytrém měření se dozvíte zde: zákaznický portál

Přejít na navigaci