Přejít na obsah stránky

Info

Z provozních důvodů bude zákaznické centrum v Berouně otevřeno 30.05.2024 do 12 hodin. Děkujeme za pochopení.

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

Pokud vám neteče voda, podívejte se na stránku Moje obec. V případě, že již známe důvod problému, najdete zde bližší informace o době trvání přerušení dodávky nebo o umístění náhradního zásobování. Jestliže na stránce žádná informace není, zavolejte prosím na naši zákaznickou linku a nahlaste nám závadu.

Jste-li v prodlení s platbou faktury za vodné a stočné více než 30 dní, je možné, že vám byla dodávka přerušena z tohoto důvodu. Jak řešit tuto situaci se dozvíte zde.

Ve spolupráci se společností KONZULTA s. r. o. nabízíme službu SMS InfoKanál, díky které se k vám dostanou informace o haváriích, odstávkách nebo jiných mimořádných situacích. 
Chcete-li se zaregistrovat k odběru SMS, využijte webový formulář zde

Přejít na navigaci