Popis volné pozice
CO OD VÁS Požadujeme:
- znalost excelu a wordu nutná
- SŠ vzdělání - maturita
- praxe na obdobné pozici 2 roky
- pečlivost, odpovědnost a spolehlivost
- samostatnost a ochotu učit se novým věcem
- komunikativní a příjemné vystupování
- časovou flexibilitu, zejména na začátku měsíce při uzávěrce mezd
CO VÁS ČEKÁ:
- administrativní agenda provozu a podpora vedoucího střediska
- komunikace se zákazníky, úřady a spolupráce s ostatními středisky
- vyřizování objednávek, příprava podkladů pro fakturaci a mzdy
- zadávání a evidence výkazů (práce, doprava)
- práce s účetním programem a další běžná administrativa
CO Nabízíme:
- Práci na plný úvazek - pracovní doba 7,5 hodin/den
- Kolektivní odměny
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené, zdravotní volno
- Mobilní telefon
Nástup v lednu 2026.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete prosím svůj aktuální profesní životopis elektronicky na e-mail monika.zabranska@vakberoun.cz, nebo poštou na adresu: Vodovody a kanalizace Beroun, a. s., personální oddělení, Mostníkovská 255/3, 266 01 Beroun.