ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE/ PRACOVNÍK - BEROUN

Popis volné pozice

CO OD VÁS Požadujeme:

  • znalost excelu a wordu nutná
  • SŠ vzdělání - maturita
  • praxe na obdobné pozici  2 roky
  • pečlivost, odpovědnost a spolehlivost
  • samostatnost a ochotu učit se novým věcem
  • komunikativní a příjemné vystupování
  • časovou flexibilitu, zejména na začátku měsíce při uzávěrce mezd

CO VÁS ČEKÁ:

  • administrativní agenda provozu a podpora vedoucího střediska
  • komunikace se zákazníky, úřady a spolupráce s ostatními středisky
  • vyřizování objednávek, příprava podkladů pro fakturaci a mzdy
  • zadávání  a evidence výkazů (práce, doprava)
  • práce s účetním programem a další běžná administrativa

CO Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek - pracovní doba 7,5 hodin/den
  • Kolektivní odměny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené, zdravotní volno
  • Mobilní telefon

Nástup v lednu 2026.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, pošlete prosím svůj aktuální profesní životopis elektronicky na e-mail monika.zabranska@vakberoun.cz, nebo poštou na adresu: Vodovody a kanalizace Beroun, a. s., personální oddělení, Mostníkovská 255/3, 266 01 Beroun.

Zaujalo vás toto místo? Napište nám