Přejít na obsah stránky

Přijmeme do našeho týmu ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Náplň práce

  • zastupování / nástupnictví vedoucího zákaznického centra, v jehož náplni je:
  • vedení oddělení sestávajícího z fakturace vodného a stočného a zákaznických center (přímý kontakt se zákazníkem)
  • komunikace s vedením společnosti, pravidelné reporty, tvorba statistik, analýz
  • řešení požadavků zákazníků, reklamací
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • práce s informačními SW společnosti

Požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • výborné komunikační schopnosti
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • zákaznická orientace
  • asertivní jednání
  • ochota učit se něco nového
  • dobrá znalost MS Office
  • technická orientace výhodou

 Nabízíme 

  • motivující finanční ohodnocení
  • různorodou, zodpovědnou a perspektivní práci
  • odborný růst a další vzdělávání
  • možnost seberealizace

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na e - mailovou adresu: monika.zabranska@vakberoun.cz. Více informací získáte na tel. 606 667 937, 311 747 115 – Bc. Monika Zábranská.

Vyplňte CV formulář

Přejít na navigaci