Přejít na obsah stránky

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

Máme za sebou první týden stavu, který je pro nás pro všechny úplně nový. Troufnu si říci, že jsme tento týden zvládli skvěle.

Podařilo se nám zavést režimová opatření jak v provozech, tak v kancelářích. Tato opatření mají snížit riziko, že se nákaza bude šířit uvnitř firmy nebo nás ochromí karanténa velkého množství lidí najednou. Samozřejmě nás trápí nedostatek ochranných pomůcek, zejména respirátorů a roušek. Moc děkuji všem, kteří si roušku nebo roušky udělali svépomocí nebo dokonce vyrobili roušky i pro své kolegy. Budeme se snažit zajistit roušek takový dostatek, abyste měli na provozech 3 roušky na osobu a jejich používání tak bylo komfortní a bezpečné.

I nadále je nesmírně důležité, abyste všechna opatření proti nákaze dělali i doma a mimo pracovní dobu. Musíme být v tuto chvíli odpovědní nejenom vůči sobě a svým blízkým, ale i kolegům na pracovišti. Porušováním zákazu shromažďování, neuváženým navštěvováním přátel a nedodržováním dostatečného odstupu se zvyšuje nebezpečí, že onemocníte a nemoc zanesete i do firmy.

Vedle běžné pracovní organizace funguje od začátku týdne krizový štáb. Prozatím pracuje v režimu pohotovosti, to znamená, že sbírá informace a řeší všechny záležitosti týkající se epidemie a karanténních opatření. Také monitoruje všechny dostupné údaje a zároveň vyhodnocuje, jaké jsou potřeba informace uvnitř firmy i směrem ven ze společnosti.

Výsledkem práce krizového štábu je i tato webová stránka. Vzhledem k tomu, že se mnohem méně potkáváme na pracovišti, mnohem hůře funguje běžný způsob informování vás, zaměstnanců.  Rozhodli jsme se proto vám touto cestou podávat aktuální informace o tom, jaký je stav, co se děje a nabídnout vám tady i návody na řešení záležitostí týkajících se této mimořádné situace.

Vedení společnosti

Přejít na navigaci