Zákaznický servis

Drobečková navigace

zpět

Naše Zákaznická centra slouží zákazníkům, kteří preferují osobní setkání. Jsme vám k dispozici v  Zákaznickém centru:

Zákazníci, kteří preferují internetovou komunikaci mohou vyplnit formuláře v elektronické podobě, vytisknout je, podepsat a vybrat jednu z možnosti doručení:

  • prostřednictvím on-line odeslání na této stránce níže
  • naskenované zaslat emailem na zákaznické centrum
  • poštou
  • osobně na zákaznické centrum.

Kontaktovat nás můžete rovněž telefonicky na zákaznické lince 800 100 663, na které vám rádi poskytneme informace spojené s vodárenskou problematikou a zodpovíme také dotazy týkající se vaší smlouvy, faktury nebo plateb.

Informace o cenách vody, kvalitě vody, plánovaných odstávkách, poruchách a kontaktech na naše pracovníky v dané lokalitě naleznete v části MOJE OBEC.

Pro vyjádření k možnosti napojení k sítím a vyjádření k projektové dokumentaci lze využít VYJADŘOVACÍ PORTÁL.

On-line odeslání vyplněných formulářů

Přejít na navigaci