Přejít na obsah stránky

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

Odečty vodoměrů provádí zaměstnanci naší společnosti (odečítači) podle harmonogramu odečtů.

Je-li vodoměr umístěn ve volně přístupné vodoměrné šachtě nebo je instalován vodoměr s možností dálkového odečtu, není přítomnost odběratele u odečtu nutná. 

Pokud je ale vodoměr umístěn v objektu (např. v garáži, technické místnosti rodinného domu) či na pozemku volně nepřístupném, je nutná přítomnost odběratele nebo pověřené osoby. Jestliže vás odečítač při řádném odečtu opakovaně nezastihne v místě odběru nebo si s vámi nesjedná individuální termín odečtu, lze nahlásit tzv. samoodečet vodoměru. Samoodečet vodoměru je též možné nahlásit k 1. lednu kalendářního roku.

Stav vodoměru k danému období můžete nahlásit:

  • pomocí formuláře na konci stránky,
  • telefonicky (na číslo 800 100 663),
  • e-mailem,
  • nebo SMS zprávou na mobilní telefon vašeho odečítače.

Samoodečet může odběratel provést maximálně dvakrát po sobě.  Upřednostňujeme, když je odběratel nebo jeho zástupce u kontrolního odečtu pokaždé.


Samoodečet lze nahlásit maximálně ve dvou po sobě jdoucích obdobích. V následném období provede řádný odečet vodoměru odečítač.

Upřednostňujeme, když je odběratel nebo jeho zástupce u kontrolního odečtu pokaždé.

Zde nám můžete nahlásit stav vašeho vodoměru

SAMOODEČET VODOMĚRU

Přejít na navigaci