Přejít na obsah stránky

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

V souladu s platnými nařízeními vlády a s přihlédnutím k potřebám naší společnosti a charakteru vykonávané práce upravujeme s platností od 3. června režimová opatření takto:

Provoz areálů – vjezd do areálů a pohyb v nich je možný při zajišťování služeb (např. dovoz odpadních vod na ČOV, závoz a prodej zboží/materiálu, údržba areálů, stavební práce apod.) Pohyb návštěv a obchodních partnerů je možný jen po předchozí dohodě. Tato jednání se doporučuje organizovat v zasedacích místnostech a zajistit větrání. Požadavek na využití zasedací místnosti hlásit na sekretariátu společnosti.

 Povinné nošení roušek platí:

ve všech vnitřních prostorech budov společnosti

  • v dopravních prostředcích pokud je v kabině 2 a více osob
  • na všech ostatních místech, kde se nacházejí alespoň dvě osoby v bližší vzdálenosti než 2 metry.

Nošení roušek není povinné pro zaměstnance po dobu, kdy vykonávají práci na jednom místě, pracují-li ve vzdálenosti nejméně 2 metry od jiné osoby.

Práce v rizikových podmínkách – za rizikové podmínky se považuje práce na kanalizačních sítích a objektech na ní, kde hrozí potřísnění odpadními vodami. Jedná se zejména o kanalizační stoky, kontrolní šachty, oddělovací komory apod. Při práci v těchto podmínkách je nutno používat ochranné pomůcky:

  • nepromokavé obleky (unity) a rukavice
  • celoobličejové masky s filtrem nebo respirátory s ochrannými brýlemi
  • Po ukončení práce je nutno provést řádnou dezinfekci ochranných pomůcek a použít opakovaně nejdříve po 48 hodinách. V případě nejasností/pochybností kontaktovat referenta BOZP.

Za rizikové činnosti jsou považovány i práce u zákazníků - při práci u zákazníků je nutné používat jednorázové rukavice a roušky

Pravidla zvýšené hygieny a dezinfekce – dbát na zásady pravidelné hygieny:

  • Pro osobní hygienu používat bezoplachové desinfekční gely
  • Celkový úklid v budovách rozšířen o denní mytí klik, madel a zábradlí desinfekčními prostředky
  • Ve společných prostorách (kuchyňky, toalety, zasedací místnosti) bude prováděna dezinfekce povrchů v rámci denního úklidu
  • po ukončení pracovního výkonu je nutno provést dezinfekci společných pracovních prostředků (vč. provozní mechanizace, vozidel, ochranných pracovních pomůcek). Jedná se především o dotykové plochy, ovládací panely, interiéry vozidel apod.)

Zákaznické služby - Možno nabízet některé služby na ZC Beroun:

Příjem vyplněných formulářů:

  • přihláška odběratele
  • změna odběratele
  • žádost o osazení podružného vodoměru
  • objednávka realizace připojení
  • objednávka technické dokumentace

Vydávání vyhotovené technické dokumentace a vyjádření s provedením bezhotovostní platby.

Bezhotovostní příjem plateb, příjem plateb v hotovosti se snahou o následnou změnu na platby prostřednictvím SIPO (nahlášením spojovacího čísla) nebo převodem z účtu.

 Ostatní služby - při dodržení níže uvedených opatřeních zajišťovat všechny standardní služby (vývoz jímek odpadních vod, dovoz vody do bazénů a studní, montáže vodovodních a kanalizačních přípojek, montáže vodoměrných sestav u nových odběrných míst, výměny vodoměrů, čištění kanalizačních přípojek apod.)

Služby lze dodávat za podmínek:

  • Odběratel před výkonem služby doloží podepsanou objednávku s odsouhlasenou cenou a „prohlášení o bezinfekčnosti“.
  • Při dodávce služby budou dodržována pravidla v bodech Povinné nošení roušek a Práce v rizikových podmínkách.

 

Přejít na navigaci