Přejít na obsah stránky

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

 

Režimová opatření platná od 14. 4. 2021:

 

  • Uzavření areálů – trvá uzavření areálů a budov pro cizí osoby. Zakazuje se vjezd všech návštěv a obchodních partnerů. Vstupy a vjezdy lze umožnit jen zaměstnancům VAK/VS Beroun.
  • Výjimečný vstup lze povolit jen při provádění nezbytných služeb (např. dovoz odpadních vod na ČOV, závoz materiálu apod.). Vždy je nutno vyžadovat použití respirátorů a dodržovat bezpečné odstupy (min. 2m). Výjimečně lze povolit vstup a vjezd partnerům a návštěvám s vědomím vedení společnosti.
  • Při vstupu do budovy zkontrolovat tělesnou teplotu a vydezinfikovat si ruce.
  • Povinné nošení respirátorů FFP2 při vzájemném kontaktu a při pohybu ve společných prostorách vč. vozidel.
  • Rozdělení pracovníků do skupin – je nutné rozdělit pracovníky na jednotlivých pracovištích do oddělených skupin a omezit jejich potkávání. V případě nutného souběhu práce více skupin během jednoho dne dbát zvýšené ochrany (povinné použití respirátorů, odstupy min. 2m), střídat využití prostor a zabránit kontaktu mezi jednotlivými skupinami.
  • Administrativa – práci v kancelářích organizovat tak, aby v každé kanceláři byl pouze 1 pracovník. V případě nutnosti 2 pracovníků jsou povinné respirátory, větrání prostor a omezení práce na nejnutnější dobu. K rozdělení administrativních pracovníků je možné využít zasedací místnosti a prázdné kanceláře. Volné kanceláře eviduje a rezervuje sekretariát ředitele.
  • Dovolené – využít současná omezení v maximální míře k čerpání příslušné části dovolené.
  • Komunikace s dalšími osobami omezit na bezkontaktní – telefon, email, videokonference apod. Při neodkladných jednáních (např. kontrolních dnech, jednáních s orgány státní správy vyžadovat od všech účastníků použití respirátorů a dodržovat bezpečné odstupy (min. 2m).
  • Minimalizovat vzájemný kontakt především v jídelně a kuchyňkách, šatnách apod. V šatnách mohou být pouze osoby zařazené do stejné pracovní skupiny. V jídelnách je nutné zajistit odstup strávníků min. 2m (tj. například v jídelně v budově A max. 4 osoby).
  • Pro osobní hygienu používat bezoplachové desinfekční gely umístěné na toaletách a dalších prostorách.
  • Dezinfekce – po ukončení pracovního výkonu provést dezinfekci pracovních prostředků (mechanizace, vozidel, ochranných pracovních pomůcek). Jedná se především o dotykové plochy, ovládací panely mechanizace, interiéry vozidel apod.
  • Výměny vodoměrů a externí zakázky – obnovení činnosti v plném rozsahu za zvýšených protiepidemických opatření (respirátory nebo obličejové polomasky a masky s filtry FFP3, ochranné brýle, gumové rukavice apod.)
  • Požadavky zákazníků řešit přednostně telefonicky, elektronickou cestou. Otevřeno zákaznické centrum v Berouně v pondělí od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.00 hod, možno objednat přes Facebook na úterý až čtvrtek. Zákaznické centrum ve Velkých Přílepech otevřeno ve středu od 12.30 do 17.00 hod. Pro omezené činnosti otevřeno zákaznické centrum v Hořovicích v pondělí od 12.30 do 14.30 hod.
  • Režim skladu – omezení počtu osob pro výdej materiálu max. na 2 osoby (z jedné pracovní skupiny).
  • Dveře s častým pohybem osob ponechávat trvale otevřené, dveře na toalety přivřené (aby nebylo nutné dotýkat se klik).
  • Celkový úklid v budovách rozšířit o denní mytí klik, madel a zábradlí desinfekčními prostředky.
  • Zaměstnavatel zajišťuje antigenní testování. Řiďte se aktuálními pokyny vedoucích zaměstnanců.

Dodržování uvedených opatření je povinné a jejich nedodržování lze považovat za závažné porušení pracovní kázně.

 14. 4. 2021 

Mgr. Jiří Paul, MBA v.r.
ředitel společnosti

Přejít na navigaci