Přejít na obsah stránky

Info

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nový zákaznický portál, dostupný je přes odkaz MŮJ ÚČET.

Režimová opatření - aktualizace

  1. Provoz areálů – u hlavních vstupů do areálů a budov trvá jejich uzavření. Pohyb návštěv a obchodních partnerů je nutno omezit na nejnutnější a dbát na dodržení preventivních opatření.
  2. Vjezdy do areálů jsou možné při provádění nezbytných služeb (např. dovoz odpadních vod na ČOV, závoz a prodej zboží/materiálu apod.). Vždy je nutno vyžadovat použití roušek a dodržovat preventivní.
  3. Rozdělení pracovníků do skupin – je nutné rozdělit pracovníky na jednotlivých pracovištích do oddělených skupin, které jsou schopny zajistit základní provozování VaK.
  • U těchto skupin zajistit jen nejnutnější kontakt
  • Nepoužívat společnou šatnu a sprchy
  • Doporučuje se střídání skupin v práci ob den
  • V případě nutného souběhu práce více skupin během jednoho dne dbát zvýšené hygienické ochrany, střídat využití prostor a zabránit kontaktu mezi jednotlivými skupinami.

Obdobně postupovat i u administrativních pracovníků.

  1. Práce v rizikových podmínkách – za rizikové podmínky se považuje práce na kanalizačních sítích a objektech na ní, kde hrozí potřísnění odpadními vodami. Jedná se zejména o kanalizační stoky, kontrolní šachty, oddělovací komory apod. Při práci v těchto podmínkách je nutno používat ochranné pomůcky – nepromokavé unity a rukavice, celoobličejové masky s filtrem nebo respirátory s ochrannými brýlemi. Po ukončení práce je nutno provést řádnou dezinfekci ochranných pomůcek a použít opakovaně nejdříve po 48 hodinách. V případě nejasností/pochybností kontaktovat referenta BOZP.
  2. Povinné nošení roušek při vzájemném kontaktu a při pohybu ve společných prostorách vč. vozidel a kanceláří.
  3. Dezinfekce – po ukončení pracovního výkonu provést dezinfekci společných pracovních prostředků (mechanizace, vozidel, ochranných pracovních pomůcek). Jedná se především o dotykové plochy, ovládací panely mechanizace, interiéry vozidel apod.
  4. Zvýšená hygiena – dbát na zásady pravidelné hygieny:
  • dveře s častým pohybem osob ponechávat trvale otevřené
  • dveře na toalety přivřené (aby nebylo nutné dotýkat se klik)
  • Celkový úklid v budovách rozšířen o denní mytí klik, madel a zábradlí desinfekčními prostředky
  1. Komunikace s dalšími osobami – při komunikaci s osobami, které nejsou v zaměstnaneckém poměru k VAK Beroun upřednostnit při komunikaci telefon, email, videokonference apod. Při neodkladných jednáních (např. kontrolních dnech, jednáních s orgány státní správy, obchodní jednání vyžadovat od všech účastníků použití roušek a dodržovat preventivní opatření (vyloučit fyzický kontakt, používat roušky a dezinfekce, udržovat odstupy, jednání organizovat venku nebo v počtu max 5 osob v zasedací místnosti budovy B). Požadavek na využití zasedací místnosti hlásit na sekretariátu společnosti.
  2. Minimalizovat vzájemný kontakt především v jídelně a kuchyňkách, u kávy, přebírání obědů, atd.
  3. Pro osobní hygienu používat bezoplachové desinfekční gely umístěné na toaletách a dalších prostorách
  4. Zákaznické služby - Možno nabízet některé služby na ZC Beroun:

a) Příjem vyplněných formulářů:

  • přihláška odběratele
  • změna odběratele
  • žádost o osazení podružného vodoměru
  • objednávka realizace připojení
  • objednávka technické dokumentace

b) Vydávání vyhotovené technické dokumentace a vyjádření s provedením bezhotovostní platby.

c) Bezhotovostní příjem plateb, v ojedinělých případech příjem plateb v hotovosti s možností následné změny na platby prostřednictvím SIPO (nahlášením spojovacího čísla) nebo převodem z účtu.

Zákazníci musí při návštěvě ZC dodržovat bezpečnostní opaření pro ochranu našich zaměstnanců.

12. Ostatní služby - při dodržení níže uvedených opatřeních zajišťovat následující služby:

  • Vývoz jímek odpadních vod
  • Dovoz vody do bazénů a studní
  • Montáže vodovodních a kanalizačních přípojek
  • Montáže vodoměrných sestav u nových odběrných míst
  • Výměny VDM v případě jejich umístění v šachtách
  • Výměny VDM v bytových domech a provozovnách, kde jsou dodržována karanténní opatření

Služby lze dodávat za podmínek:

  • Pro uvedené služby budou vyčleněni pracovníci, kteří budou uvedené služby zajišťovat. Tito pracovníci se nebudou stýkat s ostatními pracovníky, kteří zajišťují běžnou provozní činnost
  • Přednostně budou odbaveni stálí popř. opakovaní zákazníci
  • Odběratel pošle emailem předem podepsanou objednávku s odsouhlasenou cenou a „prohlášení o bezinfekčnosti“ emailem
  • Při dodávce služby budou dodržovány odstupy od objednatele, případně dalších osob (min. 2m)

 

Přejít na navigaci